Odpowiednio dobrana dieta to kluczowy element podczas redukcji lub budowaniu masy ciała. Ciężkie treningi siłowe, interwałowe, godziny biegania, jazdy na rolkach czy rowerze nie przyczynią się do oczekiwanych rezultatów jeżeli Twoja dieta będzie źle skomponowana.

W zasadzie źle dobrany trening nawet przy dobrej diecie również nie da oczekiwanych rezultatów, dlatego ważny jest odpowiedni plan treningowy. Więcej na ten temat znajdziesz tutaj. Jeżeli trenujesz a w swoim menu masz pierogi ruskie, kolety schabowe, hamburgery czy krokiety, to możesz nie doczekać się oczekiwanej sylwetki. Oczywiście w dobrze dobranej diecie można zrobić “skok w bok” i zjeść coś wysokokalorycznego czy niezdrowego, ale trzeba wiedzieć jak to zrobić, żeby utrzymać efekt redukcji. Możesz wypocić hektolitry potu na treningu siłowym czy cardio ale jeśli nie utrzymujesz odpowiedniego zapotrzebowania kalorycznego, to wiedz, że Twój wysiłek nic nie znaczy – męczysz się na darmo.

Odpowiednio dobrany plan żywieniowy to taki, który zawiera listę produktów odpowiednio dobranych pod Ciebie. Oznacza to, że podczas układania jadłospisu zawsze biorę pod uwagę Twoje alergie, choroby, nietolerancje i nie daję produktów za którymi nie przepadasz.

W planie żywieniowym otrzymujesz:

  • rozpis dań z przepisami na każdy dzień tygodnia
  • jadłospis ustalany jest co dwa tygodnie przez pierwszy miesiąc (robimy poprawki, ustalam odpowiednią ilość posiłków, tak aby dieta była jak najbardziej optymalna)
  • wyznaczone godziny przyjmowania posiłków (godziny posiłków dopasowane do Twojego rytmu dnia)
  • listę zakupów na cały tydzień ( 2-4 listy zakupów miesięcznie)
  • wskazówki dotyczące wdrażania diety
  • wsparcie przez cały okres trwania diety (kontakt e-mail, sms, rozmowy telefoniczne, messenger)

Mam nadzieję, że choć trochę nakreśliłam Ci jak bardzo ważna jest dieta.

 


Dodaj komentarz